Test ízületi fájdalom testépítés. A fájós ízületeket nem pihentetni kell, hanem edzeni, olvasd el cikkünket és tudd meg miért


test ízületi fájdalom testépítés hogy a kezek fájnak az ízületi gyulladásról

Sérülések a testépítésben A testépítés egyike azoknak a sportoknak, amelyekben, kicsit túlzással, de mondhatni, hogy mindennaposak a sérülések. Kisebb húzódások akár heti több alkalommal is előfordulhatnak. Ez általában nem okoz nagy problémákat, egy diclofenac alapú kenőccsel hamar túljuthatunk a problémán.

De sajnos akadnak olyan esetek is, amikor ez már nem elegendő, mivel a sérülés esetleg komolyabb kimenetelű. A következőkben szót ejtünk arról, hogyan tudjuk elkerülni a sérüléseket illetve melyek a legérzékenyebb pontok, amelyeknél fokozott a sérülésveszély.

test ízületi fájdalom testépítés a láb ízületei miért fáj

Számomra egyértelműnek tűnik, hogy az első számú "óvintézkedés" amit megtehetünk annak érdekében, hogy ne kössünk ki a háziorvosnál, az a megfelelő bemelegítés.

Minden edzés előtt kötelező bemelegíteni.

Magas vérnyomást és ízületi problémákat okozhat a testépítés [origo] Tagadhatatlan, hogy a "gyúrás" pontosan ugyanúgy, mint a többi sport, boldogsághormonokat szabadít fel. Gyúrni tehát jó, de vajon egészséges is?

Nem 5 percig, nem 6 percig. A minimum a perc, aerob és alap gimnasztikai gyakorlatokkal nagyon hatásos például az ugrókötelezés. A következő alapszabálynak tekinthető a megfelelő multivitamin és ásványianyag pótlás.

Az utóbbi kutatások azonban egyre inkább azt bizonyítják, hogy bizonyos ízületi problémák kialakulása összefügg a diabetesszel.

Ezek jó hatással vannak csontjaink erősségére kalcium, magnézium, stb. Az ásványi anyagok hiánya a szervezetből, önmagában magában hordozza a sérülések veszélyét nem csak edzés közben, nem csak testépítőknél.

test ízületi fájdalom testépítés ha az ízületek fájnak és ropognak

Ezért ajánlják már a kezdőknek is a multivitamin rendszeres szedését, edzőtermi edzés vagy bármilyen sport űzése mellett. A bemelegítés és a vitaminpótlás tehát esszenciális és magától értetődő.

Legtöbb esetben az izomfájdalom nem több egy pár napig tartó kellemetlenségnél. Azonban van, amikor komolyabb dologra utal. Fibromyalgia A fibromyalgia egy igen összetett betegség, mely a központi idegrendszert is érinti, így okozva zavart a fájdalom érzékelésében és feldolgozásában.

Ez azonban nem garancia arra, hogy nem fogunk sérüléseket elszenvedni edzésink során. Azt kell hogy mondjam, hogy ez szinte elkerülhetetlen, egy bizonyos idő után.

A fájós ízületeket nem pihentetni kell, hanem edzeni, olvasd el cikkünket és tudd meg miért

Vizsgáljuk meg azt a három testrészt, ami előszeretettel "hibásodik meg". Ezek közé tartozik a váll, a könyök és a térd. Mindhárom csoport meglehetősen komplex szerkezetű, ezért hajlamosak a sérülésre, és ezért érzékenyebbek. Jó példa erre, az autó amiben rengeteg elektromos kütyü van, ami növeli test ízületi fájdalom testépítés meghibásodás esélyét. A váll sérülései Amikor felemeled a karod, akkor egy összetettebb esemény megy végbe, mint gondolnád.

Az úgynevezett lapockastabilizáló izmok összehangolt együttműködése biztosítja a lapocka megfelelő helyzetét.

Ezzel egy időben a rotátor köpeny izmai finoman szabályozzák a felkarcsont mozgását és relatív helyzetét a lapockához viszonyítva. A rotátor köpeny, az egyik leggyakrabban sérülést szenvedő része a vállnak.

Sérülések a testépítésben

Legalábbis ennek általában mindig köze van a sérülések kialakulásához. Egy túledzett rotátor köpeny igencsak sérülésveszélyes. A rotátor köpeny sérülésének egyértelmű jelei:  Fájdalom a kar emelése közben, fizikai terhelésre és éjszaka is jelentkezhet.

test ízületi fájdalom testépítés krémek és kenőcsök az ízületek listájához

Erőgyengülés és mozgáskorlátozottság a fájdalom következtében vagy a rotátor köpeny szakadása miatt alakul ki.